Kızlar yaşayan oldu mu yarın cildiyeye randevum var ama saygıdeğer eşim gelip götiremeyecek miş bende kızımı kaynanama bırakıp gitmek istemiyorum daha çok küçük 29 günlük hani dolapta sütlerim var yoğun bakımdan kalma çok verir kaşıkla da ne bileyim içime sinmiyor randevu alsam bir dahaki aya verir yada vermez ne yapmalıyım ☹️