stella Kızım 3 yaşında dün akşamdan beri kakam geliyor diye oturuyor ama yapamıyor çok kabız olmuş sanırım acıyor diyor ne yapabilirim
Sehervakti204 Bir kaşık zeytinyağ içirebilirsiniz sıvı ağırlıklı besleyin .bide bimde eker probiyotik yoğurt var aşırı iyi geliyor deneyin derim