Oğlum 20 aylık dışarı hastası bi çocuk. Kocaeli’de yaşıyoruz burası çok yağışlı oluyor genelde. Normal bot alacaktım ama uzun yağmur çizmeleri mantıklı geldi. İgor alacaktım ama bir kaç ay için gereksiz mi diye düşündüm var mi normal bütçeli öneriniz