Snurdemir Evet doğru bu güzel bir şey bende memnunum bu durumdan ama dediğiniz gibi bazıları cevap vermiyor , bizimkide geçen gün daha parkta iki kıza arkadaş olalım mı dedi bön bön suratına baktılar kızımın. İki üç kere sordu artık müdahil olmak zorunda kalıp açıklama yaptım, cevap vermek istemiyorlar bu senlik değil onların tercihi belki yavancılarla konuşmak istemiyor olabilirler diye. Sitenin prkında olduğum için kızlar tek inmiş anneler yok anneleri yabancılarla konuşma dediyse eğer konuşmamıştır gibi. Anne yüreği çok narin, kursa gidiyor orda arkadaşlarıyla muhabbetti nasıl çok merak ediyorum. Arkadaş kaybetmemek için her şeyi alttan alan bir yapısı oluşaun hiç istemiyorum