Kızlar bebeğim beş aylık, gazlı bir bebek olduğu için ağlamalarıni huzursuzluğunu vs anliyordum sebebini ama iki hafta önce annemlere gittim iki hafta kaldım orda ve bebeğim gazdan veya herhangi bir sebepten olsun bir kere bile aglamadi çok şükür gaz bitti herhalde diyodumki dün evimize döndük ve oğlum yine uyku aralarında falan ağlamaya başladı artık bu evde mi bişey var bu şehirde mi anlamıyorum 🤦🏻 öyle bişey olabilir mi