beyzacmvrc Deletedmom_82 ah biz neler çektik hep böyleydi nerdeyse. Bir sürü şurup kullanm En son forbiome kullandım düzene girdi ama öncesinde su vermeue başladım cok azıcık azıcık bununda çok faydasını gördüğümü düşünüyorum
tomvejerry Deletedmom_82 canım sadece anne sütü alıyorsa on güne kadar normal benim oğlumda bir hafta yapmadığı oluyor bazen üç dört günde bir oluyor bekle iki gün daha yapmazsa öyle git,ama mama alıyorsa bı fikrim yok
Zynppp_0999 Deletedmom_82 bizim o kadar sürmedi ama doktorumu her önleme karşılık İlaç değil gliserin fitil verdi. ucunu zeytin yağına batırıp uygulayın dedi. Gerçektende işe yaradı. Bir doktorumuza sorun derim.
Asgzmm Deletedmom_82 mama kullanıyorsa çay kaşığının ucu kadar zeytinyağ hakıkı ama onu verin benim doktorum öyle demişti
beyzacmvrc Deletedmom_82 biz 8 gün yapamayınca götürdük çok ağlamıştı ilk kez o gün Ama arabaya binince sakinleşti Sonra doktor baktı karnına çok sis durmuyor aslında lavman yapmicam şurup vericem dedi Eve geldik şurubu verdim bide kaynanam sabundan fitil yaptı 15 dk içinde yapmıştı Sonra yine olunca şurubu verdim yapmadı şurup değilde sabun ise yaramıştı ama tavsiye etmem yapma boşver ben o gün çaresizlikten yaptım ama bağırsak florasini bozar falan diyorlar sonra pişman olmuştum Akışına bırak bugün yarın yapar bence yarında bekle olmazsa gidersin bi lavman yaparlar ama oda acı veriyormuş biraz
prensesin_annesii beyzacmvrc sabun bebeğin poposunun içini yakarmış kullanmayın bence bebeğe zarar verir
prensesin_annesii Benim kızımda 2 aylik kakasini yapmiyodu doktora goturdum bebeklerin 15 güne kadar kaka yapmaması normalmiş doktorumuz öyle dedi bi şeylerle fln müdahale etmeyin sakın sonra alışkanlık yapar fln dedi bekleyin kendi yapar dedi