4.5 aylık bebek şimdiye kadar emzik benim kurtarıcım oldu memeye düşkün doyduktan sonra hala emmek ister bende emzik veririm o sırada ve uyurkende yardımcım ya meme de uyur ya da emzik veririm poposunu pışpışlarım yanıma yatırıp uyur ama bi an açsa gözünü hemen emzik meme arar tiryaki resmen bu durum benim kurtarıcımken birazda beni korkutuyor artık ben yavaş yavaş bıraktırmak istiyorum bunu başaran annelerimiz var mı?