4 yaş iki üç haftadir aşırı tırnak yeme basladi uyariyorum dinlemiyor bu sefer koltuk arkalarina gecip gizli yapıyor yeme pis midende kurtlar çıkar diyorum yine faydası yok renksiz şeffaf oje aldim sürdüm oda fayda etmedi yine onları da kemirmis çıkarmış ve ayak tırnaklarını da yaptığıni gordum nasıl vazgecirebilirim gördükçe sinirlerim bozuluyor