Bebeğim 8,5 aylık beşiğine alıştı başka yerde uyumak istemiyor bir kaç defa kayınvalidemde uyumuyordu zaten birazdan kalkıcaz diye evlerinden sorun etmiyordum . Bugün annemlere geldim burda kalıcaz bir haft sabah 8 den beri uyutmaya çalışıyoruz sallıyoruz ayakta uyuyor yatağa koydum vakit gözünü açınca tekrar kapatmıyor ağlamaya başlıyor ne yapmam lazım başına gelen var mı ?