Merhaba anneler ,
Bebeğim 1.5 yaşında. Şu an hamile olduğumu öğrendiğim için memeden ayrılması gerekiyor yakın zamanda.
Nasıl bir yol önerirsiniz? Bebeğim meme destekli öğle ve gece uykusuna geçiyor. Bu nedenle biraz zorlanabiliriz.
Sütten kesince devam sütüne geçmek mantıklı mı? Emzik biberon kullanmıyor .
Kısacası ne yapacağımı hiç bilmiyorum. 😅 görüşlerinizi bekliyorum