EsraUmut kızımın ek gıda alımı iyi çok şükür dişlerinde lekelenme oluştu doktor artık gece emzirmeyi bırakmamı söyledi zaten doktorlar da 1 yaşından sonra gece beslenmesini uygun bulmuyorlar. Gece bıraktırıp gündüz devam edemedik açıkçası . Birde sütüm de azalmaya başlamıştı aynı zamanda gece aşırı sık uyanmalar başladı . Emzik kullanıyoruz o yüzden biraz kolay oldu geceleri. Hiç memede uyutmadım bebekliğinden itibaren emzirip emziğini verip uyuttum hep. Çok şükür şimdi geceleri bir ya da iki kere uyanıyor su içip geri uyuyor. Gündüz istediğinde sirke sürüp annecim üf olmuş dedim hep emmeye çalıştığında istemedi sirkede. Gece de göğüs pedine sürdüm uyandığında emmek istediğinde tiksindi su içirip geri yatırdım 1 hafta içinde tamamen bıraktık