Selam kızlar bebek arabımzı satıyorum. Bebeğim daha 6.5 aylık. Poşeti yeni bıraktık 1 ay olmadı …. Çok az kullanıldı …. Satma sebebim benim annemler farklı il de yaşıyor ve ben devamlı uçakla yanlarına gidiyorum kabin boy almam gerekli acilinden . Ucuza vermeyi düşünüyorum. Sıfıra yakın prego mios… aşırı rahat bir bebek arabası isteyen gidip inceleyebilir lütfen fotoğraflarını internetten bakın. Ciddi alıcı için foto çeker atarım aynısı zaten.