civcivmom merhabalar postunuza denk geldim laktat değeriniz yüksek çıkmış oğlumda 5 yaşında 2 gündür kalbim çarpıyor diyordu doktora gittim keratinin kinaz ve laktat değeri yüksekti ama doktorumuz sonuçlar normal dedi laktat üst sınır 450 bizim 690 keratinin de 171 üst sınır bizim 230 normal dedi ama internette bir sürü şey yazıyor evham yaptım cok