Gozde20 ben uyumadığında yatak-koltuk vb. ne orta yerine hafif yatay biçimde uzanıyordum yanları da yastıklarla destekliyordum bebeğimi tam göbeğimin üstüne başı iki gögüs arasina denk gelecek sekilde yatiriyordum uzerimizi ortuyordum. Ona hafif bicimde pışpış söyleyip sırtına parmakla pıt pıt vuruyordum. Birlikte uyuyorduk 😊💜