Oğlum 1 hftadir doğru dzgun bsey yemiyordu. 2 gün önce arkadaşı ile oynarken arkadaşı iymiş koltuktan düşmüş ben o sırada kızımı uyutuyordum. Arkadaşı gttikten snra bzde birlikte dışarı çıktık o sırada topalladigini fark ettim. Benim düştüğünden hberim yoktu çünkü. Neyse bir iki saat daha geçince ağrısı artmaya başladı bizde akşam eşimle hastabeye gotrduk. 1 hftadr düzgün yemek yemediğini de syledim. Kan ,boğazdan suruntu testi bide bacağı için film istedi. Yaptrdik kanda enfeksiyon ve bademciklerin de iltihap olduğunu söyledi . Bacağında da bı sorun olmadığını muhtemelen incindigini syledi. Sonra da bacağındaki ağrı bademciklerinden dolayı da olabilicegini syledi çok şaşırdım ne alaka yani . Daha önce hiç başına gelen oldu mu çok saçma geldi bana . Oğlum şuan korkudan mi yoksa bsey mi var bilmiyoruz ayağına hiç basmıyor bile. Çişini bile sylemiyor yerinden kaldrrz dye . Bişey yoksa smdiye kadar iyi olması gerekmiyor mu ya . Bgun yine basmazsa başka bir hastaneye goturucez 🤦🤦