BetlHazan bence akışına bırakmalısınız, onlar ne yapacaklarını gayet iyi biliyor. Emmeyi bırakınca yine yemezse?
Biz de 19 aylığız, aman aman bir sey yemiyor ve cok şükür hala emiyor.
Sütü ağzına sürmüyor, kızınız sütü seviyor mu, kestikten sonra ne ile beslemeyi düşünüyorsunuz?
Bence emsin birkac ay daha.
Kilo ve boy gelisiminde bir sıkıntı yaşarsanız bu duruma başvurun. Rahat olun.
Tabi bu benim fikrim güzel anne, ne yapacağını en iyi sen bilirsin 🌸💮🤗