sehnaz3466 Kızlar merhbalar e bebekteki GOON marka bebek bezini kullananınız var mı kalitesi ve nasıl pişik yaptıgı sızdırması filan oldu mu??
berna5225 sehnaz3466 sleepy den goon a geçtim çok memnunum ama sarı paketli olanı güzel pamuklu kalıbı geniş ve hiç sızdırma yapmadı
Barany sehnaz3466 ben molfixten geçmiştim ama çok beğenemedim arkadan sarkık duruyor sanki yeni değiştiğim bez dolmuş gibi duruyordu sızdırma pişik falan yapmadı denenebilir bir de ben külot bezini denedim normali belki daha iyidir
beyzacmvrc sehnaz3466 mavi paketini kullandim sızdırdı bide kalıpları büyük biraz Molfix kullaniyodum ondan önce Molfix de bozmuş diyorlar elimdeki Molfix bitince mecbur mavi paket goon un kalanini kullancam Ondan sonra sarı paket goon denemeyi düşünüyorum ben
Neseelii sehnaz3466 goon bilmiyorum ama bende molfix kalitesini bozunca ebebeğin baby me markasını aldım sızdırma falan olmadı güzel gayet.. deneyip memnun kalmayınca para iadesi yapıyoruz dedi kasiyer deneyenler memnun dedi bende aldım.
sadekahve_bitter sehnaz3466 normalde Prima kullanıyorum. 1 paket hediye geldi çok fena sivilce yaptı popoda