Kızlar görümcem beni oldu bitti sevmedi baştan beri geçen kaynım evlendi düğün oldu eşim tarafı sanki beni görünce düşmana karşılıyorlar aramızda sadece eşimle olan problemlernden dolayı onlar araya girdiler ondan sonrada beni düşman gördüler eşimde bir günden bir güne benimm eşime niye böyle davranıyorsunuz demedi çok zoruma gidiyor varmı bu durumda olan bu sıkıntıyı nasıl astiniz