öncelikle damaklarında hiç bir şey göremiyorum bunu belirtmek isterim ama feci şekilde kulağını yırtıyor uykuya geçiş esnasında kulağını okşuyorum biraz hafifletiyor gibi hemen uyuyakalıyor sorum şu ki bu kulak ağrısını nasıl geçirebilirim ya da kaşıntısını nasıl ayırt edebilirim