nebülizatörle veya buhar makineleri var odaya soğuk buhar üfleyen onların faydası dokunur, bide burnunu sık sık temizleyin. belki antibiyotiklik durumu yoktur sdece sümükleri genzine aktığı için öksürüyordur. normalde günde 4 5 kere temizliyorum şırıngayla, öksürüğü falan başlayınca 7 8e çıkartıyorum ki burnunda virüs bakteri kaldıysada yutmasın ciğere inmesin diye