Kızlar merhaba benim kızım 3bucuk aylıkken kanlı kaka yaptı cok korktum ve hemen acile gittik acil doktoru tahlil falan yaptı temiz cıkınca beslenmenle alakalı ama pek bilemiyorum dedi doktora yönlendirdi hemen doktora gittim ve kızımın alerjisi olduğunu söyledi tabi ben gitmeden önce başlamıştım diyete 2 ay oldu diyet yapalı asıl önemli nokta şurda en ufak bir süt ürününde kızımda inanılmaz derece huzursuzluk ve mutlaka kakasında bolca mukus ve bolca kan oluyordu bir kaç gün önce unutup kraker yedim oğlum verince sonra arkasına baktım peyniraltı suyu vardı ama kızımda herhangi bir reaksiyon gelişmedi acaba sadece fırınlanmış gıdaları vücut tolere etmeye mi başladı? tamamen geçtiğini nasıl anlarım? bir de kızım doğdu doğalı kakası çok kötü kokuyor bilen var mı niye olduğunu?