Kızlar benim oğlum 16 aylık olacak ayın 6sında , salgın dan bizde nasibimizi aldık 1 gün boyunca ateşliydi sürekli düşürdük Buda ağzında dudağında yani 3 tane beyaz aft yapmış salya alıyor çocuk acıdan yemek yiyemiyor sıvı şeyler yiyebiliyor, dili de beyaz , aciller tıklım tıklım oraya gitsek daha çok hasta olacak bide hasta olmadan perşembe günü götürdük çocuk doktoruna bi şurup vermiş bi de burun spreyi halbusem o günde dedi boğazımda kızarıklık var diye: her neyse ne yapsam iyi gelir bu şekilde olan var mı ? Ne sürebiliriz nöbetçi eczaneden alırız