merhabalar benim de bebeğim 7:30 aylık ben de bu hafta başlamayı düşünüyorum önlisans mezunuyum. kayınvalidem haftanın dört günü gelecek ben de dört 5 saat çalışmayı düşünüyorum diğer günlerde kendim bir şekilde idare edeceğim kitap aldım video şeklinde götürmeyi planlıyorum matematiğim biraz var sözellere yüklenmeyi düşünüyorum bir an önce bitirip duruma göre ya tekrar başlamayı ya da soru çözümüne gitmeyi düşünüyorum bakalım