cmn benim kızıminda yüzünde var 7 aylık olacak hala devam ediyor doktorumuz kesinlikle öpmeyin sakal falan değmesin yüzüne değecek yakalı kıyafetler giydirme dedi kortizonlu krem kullandim birde atopik bebekler için mustelanin sampuanini kullanmaya başladık en onemlisi sürekli nemli tut yüzünü dedi doktorumuz onada mustelanin kremini önermişti ama ben Bepanthol baby aldım gün içinde yüzünun kurudugunu gördüğümde hemen ondan sürüyorum ince tabaka halinde şimdi düzeldi yüzü ama biraz dikkat etmezsek öpen olursa kuru kalırsa tekrar oluyor