Bebeğim 15 aylık diş çıkarıyor diğerlerinde çok bilmedik ama bunda ağır geçiriyoruz ishal kusuyor huzursuz ve daha da önemlisi hiçbir şey yemiyor zaten çok toplu bir bebek değil dahada zayıflamasını istemiyorum ne yapabilirim beslenmesi için tecrübeli anneler okuyup geçmeyin lütfen