Kızlar merhaba aile destek alıyorum ben. Ama bu ay eşim bir arkadaşı 1 Yıllığına evini eşim üzerine yapacakmis ben yapma dedim ama bir kere söz vermiş yakın arkadaşı diye. Peki benim aile desteğine yansırmi aceba kesilir mi kesilmesini istemiyorum kızıma harcama yapıyordum ihtiyaçlarını alıyordum fikriniz nedir başına gelen var mı.