blzylcnsy benim kızım da 9.30da uyur, 9.30da kalkardı, gece de iki kere mama yer, geri uyumaya devam ederdi. 1 haftadır, gece uyanıyor, 1 saat boyu 20 dakika da bir ağlıyor. Mama istemiyor, su istemiyor, öyle tekme falan atıyor, oynamak istiyor. Dün 11de uyudu, gece 4.47 ile 6 arası uyanıktı, sabahta 9.30da kalktı 🤦🏻♀️