ArvenMom ygtmom her bebeğin gelişimi farklıdır canım doktorunuz ne diyor kilosuna bence gayet iyi maşallah
[silindi] ygtmom önemli olan bebeginizin dogum kilosudur ve dogum kilosuna gore kilo artisini doktorunuz takip ediyordur o iyi diyorsa iyidir cunku her bebegin gelisimi farkli oluyor ☺️
ygtmom Hemsıremız az olduğunu söylemişti , kılo aşımı çok yavaş ayına göre. 5. Ayında 400 gr almıştı Sımdı daha da düştü
ygtmom -Tusemcimm- takmaktan degıl aslında ama ayına göre gerıde kalmasını da ıstemıyorum. Yanı anne ve babası olarak minyon da degılız ama bılemıyprum öyle olursa artık☺️
Usnac1995 ygtmom canım benimki 6.5 ayda 9 kgdı. Şuan 12 aylık ve 10.200. O zamanlar ayına göre ilerdeydi şuan normal. Zamanla durdu bizim kilo alımı. Hiç belli olmuyor yani 3 ay sonra ne olacağı.
ygtmom Usnac1995 Yani orası öyle tabıkı aslında çok ıstahsız bır bebek , ek gıdaya geçtik maalesef yemek ıstemıyor onuda o yüzden bıraz endıselendım. Çocuktan çocuğa degısıyır bu tabıkı ama işte ebe de öyle deyince sormak istedim
ygtmom PlnEyp maşallah 🧿 boyu da kilosu da gayet iyi bence sizinki. Eşim 1.85 boyunda aslında aılede herkes uzun bizde ama benim fındık daha sonradan boy atar sanırım 😀
ygtmom leyla23 maşallah 🧿 bebekten bebeğe degısıyormus demek ki ☺️ benımkı biraz minyon kalmış. Ama doktor sut alerjısınden dolayı kılo aşımının durduğunu çok yavaşladığını söyledi bize
srbnblgn63 ygtmom bizimkide 6 ay 12 günlük 67 cm 7200 kilosu az dedi doktor biraz önümüzdeki ay tekrar bakalim dedi diş kaynakli olabilir dedi
ygtmom srbnblgn63 benım bebeğim 13 aylık oldu ama o zamandan sonra 6 ay ıcınde sadece 1 kg aldı 🥲 evet işte az dıyorlar ve çok fazla kılı almıyorlar artık yada benımkı çok az almış