Zeynepbasli Kumrununtanesi evet ya aşırı benimki daha 40 günlük sadece anne sütü alıyor sanki eg gıda almış gibi kokuyor bezi 😔 bu yaramışken başka bez arayışına da giremedim maalesef
Canlarim Dgndrmz canım benim oğlumda 2ay 23gunluk şuan 1 buçuk aydir 3 numara kullanıyoruz, ama lastik iz yaptığı için değil de bel kısmı çok iyi geliyor 3 numaranın m😊 1 ve 2 çok küçük geliyordu.
Dgndrmz Ezgiaygunn dıkkat et canım ama kış geldi hasta falan olmasın. Bnce sızdrcagına biraz iz yapsın yazın olsa okeyde kışın Allah korusun Canlarim hımm anladım canlar gercı 1-2 noyu cabuk atlamıştık 3 de uzun durduk
Zeynepbasli Kumrununtanesi valla o kısmını bilemiyorum ama enfeksiyon tarzı birşey yapsa yapardı heralde. Şuan çocuğum bu bezle cok rahat bir de aleo vera sürıyorum ben pişik sıfır. Birazcık kızarıklık oluyor o kadar