Serifekmroglu1 Kızlar merhaba kızım 11 aylık akşam 12.30 gibi içti mamasını sabah da odadan kaldırmayı unutmuşum odaya bi girdim bitirmek üzere biberon yarıdaydı bişey olurmu 🥺
ArvenMom Serifekmroglu1 takipte kal gözlemle çok nadir de olsa zehirlenme görülebiliyor yanlışlıkla bir kere bende aynısını kızıma yaptım uyku sersemi dalgınlık çok üzüldüm gözlemledim şükür birşey olmadı bidaha hep dikkat ettim