durukusunannesi_ Umaysukusunannesi benim teyzem oğluna beyorganik alıyor memnunlar. Ben organik gurmem (og naturel ) aldım. Çok memnunum kızım tarhanasını bayılarak içiyor.
rainayaz Umaysukusunannesi og naturel, makarna lütfen, atıştırmalıklarını da Wefood’dan alıyorum bebeğim domatesli krakeri çok seviyor 🙌🤍
irmarose Umaysukusunannesi unu ve tarhanasını kullanıyorum gayet güzel. Onun dışında organik gurme ve makarna lütfenden alışveriş yapıyorum.
Damla_eflin Umaysukusunannesi Tarhana Makarna Erişte Falan Annemler Yada Köydeki Halamlar Yapıp Yollarlar Hiç Almadım Çok Şükür ❤️