Anneler merhaba 20 günlük ikizlerim var. İlk zamanlar kakalarını daha rhat bi şekilde yapıyolardı fakat son bi kaç gündür yaparken zorlanıyorlar. Bu durum normal mi sizce yani zaman geçtikçe değişiyor mu? Emzirme +mama desteği yapıyorum. Birde D vitamini kullanıyoruz sağlık ocağı vermişti. D vitamini kabız yapar mı bi yerde okumuştum kabız yapar diyordu. Yardımcı olursanız sevinirim😌