efecan2020 Kızlar 3,5 yaşında oğlum var gece 2-3 kere kalktı ayağım ağrıyor diye ağladı ovduk ettik geri daldı ama ne ağrısı bu böyle anlamadım , hadi bacağı Ağrisa büyüme ağrısı diycem ama ayak olunca korktm biraz.
BARTUMOM efecan2020 benim oğlumda 3 yaşında 1 haftadır oda gece kalkıp ayağım ağrıyor diye ağlıyor ovuyoruz geçti diye uyuyor sonra
Erva2alya Benim kızımda 4 yaşına girecek 1 ay sonra ayaklarım ağrıyor diyor ovunca geçiyor Dr a gittiniz mi ben yinede götürmeyi düşünüyorum