merve4458 pes etmeyin bir şekilde dönüyor geri, aynı durumu yaşadık ayakta emzirdim ilgisini çeken şeylerin önüne geçip emzirdim. Hışırtılı kitapları ağzımda tutup emzirdim sadece ilgisini çekmek için. Siz pes etmedikçe o dönecektir. Biberonu ortadan kaybedin yoksa o daha kolayına geliyor bebislerin 🥰