Merhaba kızlar, 3. Günü geride bıraktık bugün emzirmeyi bıraktırma anlamında. Bebeğinizde bu süreçte nasıl değişiklikler oldu? Ağız kızışması diye bir durum var ya halk arasında, ağzım acıyor diye yakınmaları ya da ağzını göstermesi oldu mu ?
Bizde bu başladı mesela. Doktora tabiki götüreceğiz görmediğimiz bir durum olabilir belki , ama bu emzirmeyi bıraktırmaktan kaynaklı ağız kızışması olabilir mi ? Tecrübelerinizi dinlemek isterim . Bu arada 2 yaşında bebeğim