selimhankerem Başına böyle bir durum gelen var mı göbek bağı düşmedi henüz ama iltihaplı duruyor sanki ilk oğlumda hiç böyle bir şey olmamıştı aynı durumu yaşıyan var mı ne yapılması gerekiyor hangi bölüme götürülmeli
Elisamoms selimhankerem bizimde 25 güne yakın düşmedi ve böyle sarı su gibi bişey vardı doktora götürdük göbeği düşünce oraya işlem uyguladılar hemen enfeksiyon düzeldi böyle kibrit ucu gibi bişey vardı siyah sürdüler geçmezse tekrar ediver dediler allahtan geçti
Dilandilek selimhankerem bizim başımıza gelmişti düşmeden intihap kapmış farketmemiştik doğumdan üç gün sonra kontrole gidince farkettiler 5 gün hastanede yattık birlikte yenidoğan bebekler enfeksiyonu kendiliğinden atamıyor bu çok riskli dediler o süre bende yanındaydım tabi antibiyotik tedavisi yapılmıştı 5 gün ihmal etmeyin
Miniktirtillarim selimhankerem cocuk doktoruna gösterin, K vitamini aşısı yapıyorlar bazen bu durumlarda bazen nitrarla yakiyorlar enfeksiyon icim antibiyotik bile veriyorlar cok kucuk henuz kendi kendine iyilesemez yani
selimhankerem Dilandilek bugün çocuk acile götürecem mecbur bi baksınlar yarın uzmana götürebilirim ancak
Suhedalm selimhankerem aynı durumu bizde yaşadık 4 günlükken düştü ve yaklaşık 1 ay hep iltihap aktı zıbınına tabi doktorunun haberi vardı sürekli fotoğraf gönderiyordum. Kendiliğinden kurumayınca gümüş nitrat kalemiyle yakıldı ve bi kaç günde iyileşti ☘️🤍
selimhankerem Suhedalm anladım çok sağolun Bizim henüz düşmedi sarkmış az kaldı düşecek ama kenarda sarı iltihap görünce telaşlandım internete bakınca o kadar korkunç şeyler yazıyor ki telaşlandım doğrusu.