2 tane ipin düştüğünü görmüştüm bende iyileşiyor sandım meğerse aşılmış dikmediler antibiyotik verdi gönderdi kendiliğinden birleşir diye 36 gün oldu doğum yapalı hastanede yatırdılar 2 gün dikeceğiz diye sonra gönderdiler Şuan ilaç içiyorum tentürdiyotla temizliyorum Allah yardımcımız olsun 😏