newmoon35 sanırım aynı şey bizde de var, emerken bırakıp bırakıp duruyor, ayaklarını durmadan sallıyor ve yutamıyor gibi sesler çıkarıyor, her emzirmeden önce ne kadar sağım yapmalı, bir de ne kadar sürüyor bu durum, her emzirme öncesi sağmak zor değil mi