Merhabalar Lohusalıktan sonra 3-4 hafta sonra adet oldum ama ilk 2 gün falan kanamam oldu ki normal de benim adetim 7-8 gün sürer ama artık 2 kere adet oldum ikisinde de 1-2 gün sürüyor onda da çok az geliyor ve kesiliyor bu sizce normal mi ? Buarada bebeğimde meme reddi var ama iyi kötü süt sağmaya çalışıyorum ondan mu sizce adetim düzensiz