Kızım 9 aylık. Ek gıdaya geçtiğinden beri hem 3-5 günde bir yapıyor kakasını hem çok zorlanıyor. Ikın ıkın uğraşıyor minicik şey çıkıyor. Geceleri de uyanıyor yapamadığı için huzursuz. Anne sütü ağırlıklı gidiyoruz ek gıda çok baskın değil hala. Var mı önerisi olan? Yemeklerine zeytinyağı koyuyorum su da içiyor gün boyu baya :(