Kızım 2 aylık Avent ultra air emzik aldım doğduğundan beri vermeye çalışıyorm almıyor ilk doğduğunda alıyordu ilk bir ay sonra almadı midesi bulanıyor diliyle itiyor falan alsa benim için rahat olur en azından uykuya geçişlerde veririm meme istemez sürekli bi uyku aracı olur ona da