Kızlar bebeğim ay başı 6 aylık oluyor ve bir iki gündür ayaklanmaya başladı tırsıyorum yani şöyle park beşik var bende kenarlarına tırmanıyor dizlerinin üzerinde duruyor sonra tuttuğu yerden güç alıp ayağa kalkıyor. Beşiğin kenarlarından tutunup etrafı izliyordu bi geldim ki ayağa kalkmış bi de sallanıyor dans eder gibi napcam şimdi ben uyurken uyandığında ayağa kalkıp kendini aşağı salar diye korkuyorum 😧 bi de uyanınca ağlamıyor duymayabilirim yeni öğrendiği için hemen kalkıp tırmanıyor mesela ve bi de normal mi bu ayda ayağa kalkması 🤷🏻♀️