Kızlar merhaba bebeğim 4.5 aylık zayıf doğduğu için meme mama şeklinde ilerliyordum ama maalesef ki kızım beni bıraktı sadece geceleri uykuya dalarken emiyor sorum şu ki sağlık ocağında ki ebe 5.aya girdiğinde ek gıdaya başla dedi etrafimdakilerde 6.ayda başka daha küçük diyor erken başlamam sorun olur mu doktor kontrolünde sorucam ama burda eğer erken başlayan varsa tavsiye almak isterim