UmmMbrkAli 4 aylık bebeğim durmuyor sürekli ağlıyor emmiyor sırt üstü yüz üstü hatta kucakta da agliyorrrr saatlerdir
elifiii UmmMbrkAli 4. ay atağı baslamıs olabilir yaklasık 1 ay sürüyor. Biraz sabır.. 4. ay atagını okursanız internette çocugunuza uygun çözümler bulabilirsiniz belki..
UmmMbrkAli Ettim etmem mi bugün daha Dr dan geldik hatta dedim hani kemikleri batar derler ya sırtını sgriyordur falan baktı bişey yok dedi 😭
elifiii UmmMbrkAli evet 4. aya yaklasırken ya da tam 4 aylıkken oluyor. meme reddi huzursuzluk aglama vs. detaylarını internette bulabilirsiniz ve bu forumda da var. büyüme basamaklarından birisi.. tabi başka birşeyi olmadıgına emin oldugunuz için aklıma atak geldi..
Hazalgonca UmmMbrkAli kasıklarına baktor canım acilen benim bebeğimde öyleydi kasık fıtığı varmış ameliyat oldu şimdi düzeldi ağlamıyor artık inşallah değildir ama önlemini al derim
UmmMbrkAli Hazalgonca geçmiş olsun size de hadi ya inşaallah canım bişey olmaz da sadece büyüme atagidir 😔 gülüşleri gitti resmen
dvran22 UmmMbrkAli canım diş çıkarıyor olmasın mi bu benim görümcemin oğlu sebepsiz yere sürekli ağlıyordu daha 2 gün önce dişine bakmasını söyledik ve çocuk diş çıkarıyormuş o yüzden durmadan ağlıyormuş kıyamam yaa