Arkadaşlar 1 haftadır kullanıyorum bebeğimin uyku düzeni hiç yoktu yaşından sonra hep gece 3 4 gibi uyumaya başladı bu süreç çok zorladı hepimizi. Şuan kullanıyorum ilk 3 gün kullanımda çok zorlandık uyuduktan 1 saat sonra çığlık la uyanmaya başlamıştı bende korktum vermeme kararı aldım bıraktık sonra tekrar gece 3 gibi uyumaya başladı. Şuan tekrar kullanıyorum ama ara sıra ağlayarak uyanıyor bunun nedeni ne olabilir doktor günde 1 kere 15 damla verebilirsin rahatlayacagini söyledi. Kullanan arkadaşlar sizlerde böyle oldu mu bilgi verirmisiniz.