Hanımlar abimin nişanı var akşam 7 de sabah 12.5 da İstanbul’un diğer ucuna karşıya çekime gidilecek gelin hanım benide yanında istiyor fotoğraf filan çekiniriz senle de diyor yanımda ol diyo diyorum acaba sabahtan hazırlanıp elbise kuaför vs mi gitsem yoksa normal evde elbise giyip makyajı kendim yapıp öyle mi gitsem çekime akşama kadar bozulur mu yani profesyonel makyaj olcak