Elifimm077 Canım benim ilk oğlum 3 yaşında şuan. Doğdu doğalı erken yattığını bilmem. İkinci miniğimde 9 ayını dolduracak yakında. Minik, ona nispeten biraz daha erken yatabiliyor . Ama biz alıştık ya, bizim dinamiğimiz bu şekilde diyorum artık. Sizin aylarda günde tek uyku yapıyorduk biz. 5 gibi uyku faslını bitiriyorduk. Çok denedim, erken kalksın erken yatsın ama yok istemiyor. Hatta şöyle ki, ben odadaysam uzun uyur ben yoksam kalkar. :)