Pamukanne1 Oğlum 2 yaşında yataktan belinin üstüne düştü 2 dk Snra kustu bişey olur mu acaba ya şimdi hareketleri normal bişey yok ama korktum ağlamadı pek
cimcime1018 Pamukanne1 Buraya yazana kadar lütfen hastaneye gidin. Gitmeyin desek Allah korusun evladınıza bişey olsa hangimiz hesabını verebiliriz? Çok geçmiş olsun inşallah hiç bişeyi yoktur ama götürün
Pamukanne1 Sebusebu yok hafiften belinin üstüne düştü babası hemen kucağına aldı ondan kustu diye şüphe ettim ama
fadikada Pamukanne1 burda vakit kaybetmeden acile gidin lütfen kustu diyorsunuz tehlikeli olabilir. Bizler birşey olmaz desek içiniz rahat nasıl edecek gidin doktorlar size bunun cevabını versin çok geçmiş olsun