Kızlar gündüzleri 2 aylık bebeğimi cok zor emzirıyorum s0rekli aglıyor katılırcasına ya mayışmış olucak yada uykulu ama gece uykudayken hiç sorun yok cok guzel emıyor sebebi ne olabılır aklım almıyor biberona sağıyorum onuda istemiyo ememiyor aşı oldu 3 tane birden 4 gün oldu ama ağrısı olabılırmı haala