Arkadaşlar, bebeğimin burnunda 1-2 haftadır bir hırıltı vardı. Önemsemedim cünkü doğduğundan beri öyleydi aslında, bi dönem geçti ama su an yine hırıltı var. Burun temizliğini yapmama rağmen geçmedi. Bugün doktora götürdüm, burunu yıkama aspire yaptılar. Şu an hala aynı hırıltı ve tıkanıklık var gibi. Sizler ne gibi cözüm buldunuz? Veya bu geçici bir şey mi? Lütfen yardımcı olun. Bir de dünden beri hapşırık çıktı, hapşırdıktan sonra öksürüyor.